pondělí 21. listopadu 2016

Kokosový raw cheesecake

Od malička jsem strašný mlsoun. Jak už jsem psala několikrát, smířit se s vegetariánstvím není problém, ale přestat jíst sladké úplně, je pro mě horor. Mám pro vás další tip na zdravý, lehký dezert, který vás určitě nadchne. Pár raw dezertů jsem vám už ukázala - klasický avokádovo-banánový a broskvový. Tentokrát tady mám pro vás kokosový raw cheesecake - ve kterém není žádná laktóza a za deset minut máte připravený třeba dezert pro návštěvu.

Suroviny na malý dortík (korpus):
1 hrnek sušených datlí (namočím hodinu předem ve vodě)
1 hrnek mandlí
1 hrnek slunečnicových semínek
1 velký banán

Suroviny na krém:
1 konzerva kokosového mléka (vychlazené, doporučuji značku Exotic Food)
1 lžíce agáve sirupu

Postup přípravy:

  1. Do mixéru vložím mandle, slunečnicová semínka, mokré datle, dvě lžíce vody z datlí a umixuji těsto do hladka. Pokud jsou v těstu stále hrubé hrudky semínek, přidám ještě vodu.
  2. Těsto vložím do dortové formy a rukou pěkně vytvaruji dva centimetry vysoký korpus.
  3. Banán nakrájím na tenké plátky a naskládám na raw těsto.
  4. Krém si připravím tak, že z konzervy vyberu POUZE kokosovou masu - máslo a vodu si ponechám třeba na snídani na smoothie. Kokosovou masu ušlehám s agávovým sirupem do hladkého krému a rovnoměrně potřu korpus. Podle chuti ozdobím ovocem, a pak už jen nechám chvíli vychladit v lednici.

1 komentář:

  1. Ahoj Denčo, prosím tě, čím bych mohla nahradit datle? Moc díky za odpověď :-)

    OdpovědětVymazat