pátek 8. července 2016

Domácí nanuky

Máme tady léto v plném proudu a s ním přichází velká chuť na zmrzlinu a něco osvěžujícího. Bohužel můj problém je, že většina těchto dobrot je plná cukru a chemie, ale poradila jsem si po svém!
Musím říct, že domácímu nanuku se nic nevyrovná a jeho příprava je opravdu snadná. Navíc si můžete vyhrát s barevnými i chuťovými kombinacemi a být kreativní.
Skvělá rada pro maminky, tímto způsobem dostanete do svých dětiček porci ovoce a vitamínů.



Tak na co čekat čerstvého ovoce je velký výběr a formičky na nanuky koupíte například v obchodech Ikea či Tescoma.
Zmrzlinu připravuji z mandlového nebo kokosového mléka pokud máte rádi mléčné výrobky doporučuji bílý jogurt.
Doslazuji namočenými datlemi nebo agáve sirupem.
A tady uvádím moje srdcovky, které mě moc chutnaly. Tak létu zdar a užívejte!!!


Suroviny na 4 nanuky:

Čokoládová
2 banán
2 datle
jogurt nebo mandlové či kokosové mléko
2 lžíce kakaa nebo karobu

Banánovo-oříšková
2 banány
hrstka mandlí nebo kešu oříšků
2 datle
jogurt nebo mandlové či kokosové mléko
půl lžička skořice

Jahodová nebo lesní plody
šálek jahod nebo
půl šálku borůvek
půl šálku malin
2 datle
jogurt nebo mandlové či kokosové mléko

Meruňkovo-mangová
4 vypeckované meruňky
půlka zralého manga
jogurt nebo mandlové či kokosové mléko

Postup
  1. Všechny uvedené suroviny vložím do mixéru, rozmixuji a naliji do formiček na nanuky.
  2. Vložím zamrazit minimálně 3 hodiny.
  3. Můj typ: Vložte do každé formičky dvě různé kombinace příchutí na půl.

Žádné komentáře:

Okomentovat