pondělí 26. června 2017

Bostonský raw dezert s banánovým krémem

Bostonský raw dezert se mi zalíbil na první pohled. Je to sladkost z mých oblíbených surovin a podle místa, kde jsem ho vyráběla jsem ho i pojmenovala. Ale rozhodně to nebyl ten Boston za mořem, ale místo, kterému tak říkáme my. Jak už víte - oříšky, banán, avokádo a kakao jsou moje oblíbená kombinace. Zvolila jsem 100% kvalitní raw kakao a sladila melasou, díky ní byla příchuť avokádového krému kávová a dělala celý dezert ještě zajímavější. Tuto sladkou dobrotu jsem chystala jako dezert na grill párty ke svým kamarádům a sklidila s ní velký úspěch.
Určitě stojí za vyzkoušení !



Suroviny na 6 malých dezertů:

Korpus
½ hrnku lískových ořechů
½ hrnku mandlích
1 hrnek vypeckovaných datlí (namočím hodinu předem)
1 lžíce raw kakaového prášku (vitalvibe)

Čokoládový pudink
1 vypeckované a oloupané avokádo
1 lžíce rozpuštěného kokosového oleje
1 lžíce karobu
1 lžíce melasy na doslazení
trošku vody dle potřeby
konopné semínko a kokos na ozdobu

Banánový krém
1 rozmačkaný banán

Postup přípravy:


  1. Nejdříve jsem si připravila korpus - ořechy, raw kakao a předem namočené datle namelu v kuchyňském robotu a vzniklé těsto vložím do formiček na muffiny a dám chladit do lednice.
  2. Potom si v mixéru rozmixuji pudink, který jsem dosladila melasou, pro zajímavější chuť.
  3. Na talíři vidličkou namačkám banán.
  4. Vychlazené muffiny naplním nejdříve čokoládovým pudinkem, pak banánovým krémem a znovu přelilji čokoládovým pudinkem.
  5. Koláčky jsem dám ještě na dvě hodinky do lednice, a pak se do nich můžete pustit.

Žádné komentáře:

Okomentovat