pondělí 24. října 2016

Na kus řeči (1)

Workshop s Petrou a Janou

Na kus řeči (1)
Ráda bych se s vámi podělila o zážitky, které mám spojené s jídlem. Proto jsem založila novou rubriku. Dozvíte se o restauracích, které mám ráda, co jsem se naučila na kurzech a workshopech a nebo pro koho jsem vařila. Doufám, že bude i pro vás tato část příjemným a inspirativním čtením, jako pro mě potkávání se ze zajímavými lidmi a posouvání svých vědomostí a mě samotné zase o kousek dál.
Jsem moc ráda, že můj blog už má své fanoušky a posíláte mi fotky receptů anebo mi píšete různé dotazy ohledně vaření a zdravého stravování. Taky mě potěšilo pozvání na workshop od holek z MY KITCHEN. Byla jsem hostem lekce "Jak bez vaření a bez pečení vykouzlit veliké dobroty". Zajímá vás, co jsem se naučila? Tak určitě čtěte dál!


O row stravu se zajímám teprve chvíli. Přiznám se, že kromě fresh džusů, salátů a pár jednoduchých raw receptů v mém jídleníčků převládá vařená vege strava. A proto jsem byla naprosto nadšená, když jsme během workshopu vytvořili třeba makový a jablečný závin, bez použití cukru, mouky, vajec a mléka. A překvapivě chutnaly jako od babičky a nemusela se zapnout trouba ani na minutku.
Myslela jsme si jak to bude náročné na přípravu, ale ve finále to bylo jednodušší než příprava klasického pečeného závinu.
Čeho se chci určitě zúčastnit, tak je workshop “Vánoční raw nepečení”, budou to moje první Vánoce na raw cukroví a z toho, co holky z MY KITCHEN přinesly za vzorky na ukázku a ochutnávku, jsem byla naprosto unešená. Bylo to pro mě nejen nebe na talíři, ale i v puse.



Další skvělá novinka a velké překvapení pro mě byly raw pomazánky ze semínek. Nikdy bych neřekla, že může být něco neobvyklého, taková dobrota a ani nepoznáte, že hlavní ingredience jsou mandle a slunečnicová semínka. Zjistíte, že už můžete rovnou vyřadit pomazánkové máslo, tvaroh či smetanu.
Pak už stačí jen čarovat s vaší chutí, jestli přidáte houby, sušená rajčata a provensálské koření nebo kari pastu a tahini. Všechny kombinace mně moc chutnaly a navíc do sebe dostanete důležité vitamíny, tak třeba B - víc jak z pivovarských kvasnic, dále vitamín E a proteiny stejně jako z masa. A to nemluvím o selenu, hořčíku a vápníku.



Jak už jsem několikrát uvedla, nepoužívám do svých sladkostí a chia pudinků kravské mléko, pouze mandlové nebo kokosové. Ale doposud jsem byla dost líná na to, abych si jej připravila sama. Po workshopu jsem zjistila, že to opravdu není nic těžkého, že je to spíš moje lenost. A musím říct, že makové mléko jsem si zamilovala úplně. A to vám určitě doporučuji koupit a ochutnat - hlavně těhulkám nebo kojícím maminám, protože pro ty je vápník nejdůležitější.



Takže fanouškům zdravého životního stylu určitě doporučuji navštívit prodejnu MY KITCHEN na ulici Gorkého 20 v Brně, kde si můžete dát kávičku, zdravý fresh džus a nějakou sladkou raw tečku. Ochutnat výborné vegetariánské meníčko a nakoupit si na zkoušku zdravé pomazánky, saláty a výborné domácí pečivo a rostlinné mléko. A pro ty, které tento můj článek zaujal a zajímá je raw kuchyně a možnost vyzkoušet si zdravé nepečení na jednom z workshopů mrkněte na webové stránky http://www.my-kitchen.cz/ nebo na facebook https://www.facebook.com/PetraKrejcova.mykitchen/?fref=ts .

Tímto chci poděkovat holkám z MY KITCHEN, konkrétně Petře a Janě za pozvání a příjemnou společnost. Byla to pro mě skvělá zkušenost a workshop to určitě nebyl poslední. Člověk se má stále co učit, a když vás to baví je to ta nejlepší kombinace!!!






Žádné komentáře:

Okomentovat