úterý 9. května 2017

"Na kus řeči" (3)

Radost pro druhé



Jaký jste měli prodloužený víkend? Můj byl skvělý, a to nejen díky mojí rodině, ale i dobročinné akci, které jsem se mohla zúčastnit a udělat tak radost pár lidem v brněnské Dětské nemocnici.
Před pár dny mi volala kamarádka Lucka, jestli bych neměla zájem přijít na charitativní akci pro oddělení onkologie v Dětské nemocnici. Celé to pořádala známá DJka, modelka a blogerka Míša Salačová. Doslova mi řekla: “Je to pro děti a maminky z onkologického oddělení, které budou určitě rády, když uslyší příběh o tvé nemoci a tvém novém stravování.”. Moje odpověď byla jasná a rychlá: “Samozřejmě přijdu velmi ráda a přinesu něco dobrého!”.


Hned jsem si vzpomněla na sebe, jak ležím v nemocnici v zoufalých chvílích, nudě a jak jsem byla vděčná za každé malé rozptýlení. Když jsem viděla, jak úžasný den připravila Míša pro menší i větší pacienty a jejich rodiče, byla jsem naprosto nadšená a opravdu mě to zahřálo u srdce, že i já můžu trochu pomoct ostatním. V takových chvílích je skvělé odehnat z hlavy chmury alespoň na chvíli a přála bych si víc takových skvělých lidí.

Pro zlepšení nálady a povzbuzení maminek a pacientů pozvala Míša manikérky, vizážistku, kosmetičku a další zajímavé lidi. Maminky si alespoň na chvíli odpočinuly, povykládaly a odcházely s rozhodně lepší náladou.
Moje kamarádka Lucka připravila pro děti zábavný workshop, kde modelovaly dobroty z fondánu a skvělý dort pro všechny.


Můj úkol byl jasný. Povykládat maminkám a některým mladším pacientkám celý svůj příběh, jak jsem skončila v nemocnici, čím jsem si prošla a jak to celé dopadlo. Vysvětlila jsem jim jak se stravuji, čemu se vyhýbám a jaké jsou moje výsledky v současné době.
Byl to skvělý pocit dodat druhým trošku pozitivní energie a vidiny na lepší zítřky. Člověk by se totiž neměl opravdu nikdy vzdávat!



Samozřejmě jsem připravila pár dobrot ze svých oblíbených receptů a taky jsem přinesla na ochutnávku skvělé zdravé sladkosti bez cukru, které pro mě připravily holky z My kitchen. Tímto jim samozřejmě moc děkuji! Nebudu lhát, i já jsem ochutnala a bylo to skvělé jako vždycky. A byla jsem moc ráda, protože všichni byli ze zdravého mlsání opravdu nadšeni a překvapeni, jak můžou chutnat dezerty bez cukru.





Jak píše Míša na svých facebookových stránkách - coolbrnoblog, byla to velmi příjemná a povedená akce. Moc ráda se přijdu podívat na nějakou další, protože podpořit, rozveselit, vykouzlit úsměv na tváři a zpříjemnit lidem pár chvil v této situaci je opravdu k nezaplacení.
Jedno velké díky všem!!!!
A moc doufám, že se mi podařilo přesvědčit další lidi, že dobře jíst je opravdu základ a přináší to obrovské změny. Sama jsem toho velkým důkazem!







Žádné komentáře:

Okomentovat