pondělí 22. května 2017

Výživné snídaňové smoothie

Mám pro vás další inspirací k snídani, protože věřím, že těch není nikdy dost. Po pravdě teď hodně vařím s Ellou. Vyhovují mi její recepty. Zasytí a zároveň jsou správně výživné pro tělo. Tentokrát jsem si pro vás vybrala smoothie, které Ella nazývá svým nejoblíbenějším k snídani. Já si ho připravila spíš jako krém, než jako smoothie a chutnalo jako lehký jogurt s ovocem. Samozřejmě jsem ale nepoužila jogurt ani kravské mléko. A celou směs jsem dosladila datlema medjool, které jsou velmi sladké, ale udělají smootihie výbornou chuť. Určitě vyzkoušejte a slibuju, že to bude vaše oblíbená a rychlá snídaně.




Suroviny:
½ zralého avokáda
1 oloupaný zralý banán
1 hrnek mandlového mléka
½ hrnku mraženého lesního ovoce
⅓ hrnku ovesných vloček
2 vypeckované datle Medjool




Postup přípravy:

  1. Vydlabanou půlku avokáda dám do mixéru, přidám ostatní suroviny a mixuji dohladka.

Žádné komentáře:

Okomentovat